Τι είναι ο υπόκυκλος Πελάτες (που υπάγεται στον Κύκλο του Μάρκετινγκ) με τι ασχολείται:

Σκοπός κ Περιγραφή Προσφορές-Εργασίες

Η διαχείριση των πελατών όλων των δραστηριοτήτων του Συνεταιρισμού και των εταιρειών του
  • Διαχείριση πελατών (συντήρηση)
  • Προσέλκυση πελατών
  • Βοήθεια στο Κύκλο Προϊόντων για την επικοινωνία με πελάτες όταν το χρειάζονται
  • Βοήθεια στο Κύκλο Επικοινωνίας για την προώθηση πωλήσεων
  • Υλοποίηση του πλάνου του κύκλου Μάρκετινγκ

1.2. Τι προϋποθέτει η δουλειά στον υπόκυκλο Πελατών

  • Να είστε πρόθυμος / πρόθυμη να δίνετε συχνά, οργανωμένα και τακτικά το φυσικό παρόν στους πελάτες της Αθήνας, επομένως η αποτελεσματική κίνηση μέσα στην πόλη να μην είναι πρόβλημα και να μην σας επηρεάζει αρνητικά.
  • Να μπορείτε να ταξιδέψετε στην επαρχία κυρίως σε περιοχές της Νότιας Ελλάδας περίπου 4 φορές το χρόνο.
  • Να κάνετε οργανωμένο follow up σε ότι θέματα χρειάζεται με τους πελάτες.
  • Να βρίσκετε και να αξιολογήσετε νέους πελάτες για την εταιρία.
  • Να παρακολουθήσετε και να αξιολογήσετε την πορεία των πωλήσεων.
  • Να διαχειρίζεστε τυχόν παράπονα ή προβλήματα των πελατών.
  • Να αποκτάτε μια εικόνα για τον ανταγωνισμό, ώστε να προτείνετε τρόπους βελτίωσης της ανταγωνιστικότητας μας.
  • Να αποκτήσετε μια καλή αντίληψη και γνώση σχετικά με τα προϊόντα της εταιρίας.
  • Να συμμετέχετε δημιουργικά στα meeting της εταιρίας με τρόπο που να βοηθάει την ομάδα να γίνεται όλο και καλύτερη.

1.3. Τι συνεταιριστή θέλουμε στον υπόκυκλο Πελατών του Συνεταιρισμού μας

Αν η ιδέα να εργαστείς για μια συλλογικότητα σαν τα Μακεδονικά Περιφερειακά σε αγγίζει θετικά, η παραπάνω περιγραφή εργασιών σου ταιριάζει, διαβάζοντας τα παρακάτω αισθάνεσαι ότι δε σου λείπει τίποτα ή σχεδόν τίποτα από τα χαρτάκια, τότε αξίζει να κλείσουμε μια συνάντηση για να γνωριστούμε καλύτερα.

1.3.1. Χαρακτήρας

Θέση Συνεταιριστή Πελατών 1

  • Ενθουσιώδης και αποφασιστικός
  • Καλός ομιλητής και ακροατής
  • Ευγενικός
  • Ειλικρινής

1.3.2. Ικανότητες

Θέση Συνεταιριστή Πελατών 2

  • Ενεργητική ακρόαση
  • Πειθαρχημένη έκφραση συναισθημάτων
  • Ηγετική, στρατηγική και διαγνωστική ικανότητα
  • Οργάνωση

1.3.3. Ιδιότητες

Θέση Συνεταιριστή Πελατών 3

  • Ευφυία στην σωστή επιλογή
  • Eπιμονή και πίστη στις απόψεις
  • Διορατικότητα στα συναισθήματα των άλλων
  • Εμπιστοσύνη και σεβασμός του αντίπαλου

1.3.4. Σπουδές - Γνώσεις

Θέση Συνεταιριστή Πελατών 4

  • Απολυτήριο Λυκείου
  • Γνώση της αγοράς πληροφορικής και τηλεπικοινωνιών
  • Άδεια οδήγησης Ι.Χ
  • Εκπλήρωση στρατιωτικών υποχρεώσεων
  • Γνώση Η/Υ και εφαρμογών γραφείου
  • Δυνατότητα ​ μετακινήσεων εντός Ελλάδας,
  • Καλή γνώση Αγγλικών

1.4. Ενδιαφέρομαι - τι να κάνω;

Όποια/όποιος - αφού έχει μελετήσει προσεκτικά τα παραπάνω - ενδιαφέρεται για παραπέρα διερεύνηση πρέπει να έρθει σε επαφή με τον υπεύθυνο για τη θέση:
Νίκος Παππάς
Μπορεί να στείλει μήνυμα στο pappas.nikos at netconnect.gr με θέμα "Θέση νέου μέλους στον κύκλο Πελατών στο Μοσχάτο" ή να πάρει τηλέφωνο στο 6973343515 (σε οποιαδήποτε λογική ώρα).